El llenguatge oral: “serà l'instrument per excel·lència d'aprenentatge, de regulació de la conducta i de manifestació de vivències, sentiments, idees, emocions… Quin tècniques són les que anem a utilitzar per a treballar el llenguatge oral?
LA
NARRACIÓ

És un relat oral d'un fet o d'una sèrie de fets, generalment fantàstics que afavoreix la CREATIVITAT I LA IMAGINACIÓ.
Què podem narrar?: Els seus propis relats: experiències (a casa, o al centre), successos (sortides al parcs), o esdeveniments (viatges, festes, aniversaris…) i els contes per formar hàbits de bona elocución i pronunciació.
Com ja vaig publicar anteriorment, en aquesta unitat treballarem un conte molt bonic que s’anomena Les Falles, però també tindran al racó de la biblioteca altres contes i llibres.

Les preguntes freqüents que acompanyaran a una descripció són: Què és? Com és? i para què serveix?
Fins a la pròxima!
ELS DIÀLEGS:
És la forma més espontània i freqüent del llenguatge oral, i té per objecte que els éssers humans puguin comunicar-se amb els altres per intercanviar opinions, emocions, sentiments, informacions, idees,...
És la forma més espontània i freqüent del llenguatge oral, i té per objecte que els éssers humans puguin comunicar-se amb els altres per intercanviar opinions, emocions, sentiments, informacions, idees,...
El punt de partida són els comentaris i les manifestacions espontànies que realitzen els nens/as.
Es distingeixen dos tipus de diàlegs o converses: trivials (lliures) i les dirigides (de l'adult cap al nen/a)
Es distingeixen dos tipus de diàlegs o converses: trivials (lliures) i les dirigides (de l'adult cap al nen/a)
LA DRAMATITZACIÓ:
El naixement del joc dramàtic es produeix a partir de l'aparició de la funció simbòlica. És una situació interactiva recíproca, on els nens/as adopten diversos rols per representar personatges i situacions, a través de la imitació i la seua imaginació.

No hay comentarios:
Publicar un comentario